Atlanta; Georgia - USA 21/12 2011 - 10/1 2012


Den 21 december åker jag & min familj till Atlanta i Florida, USA för att hälsa på min morfar och fira jul & nyår tillsammans med honom. Det kommer bli otroligt kul, dels för att det är USA (HALLÅ ELLER?!?!?) och eftersom det är min enda släkting som finns kvar, och vi ses väldigt sällan. Är så glad!
Ska börja spara pengar redan nu, lääär ju shoppa en del om man säger så.. och äta typ grönsaker ENDAST så jag kan äta upp mig när jag är där, för det lär nog inte bli några problem (att äta alltså.. är ju liksom i McDonalds hemland?)

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh gud vad kul!!! Du kommer älska det :D Men.. jag vet inte om jag är ute och cyklar men ligger inte Atlanta i Georgia?

2011-10-10 @ 21:03:21
URL: http://stripme.blogg.se/
Postat av: Erika

åååh vad kuul :) Jag vill också!

Åker till Egypten i februari med Danne och sen Turkiet igen i Augusti men Usa låter ju snäppet bättre va ;)??

2011-10-11 @ 11:25:40
URL: http://hesteliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0