I Love Gifts

Fick denna av min älskade Patrik som tyckte jag förtjänade den. Jag älskar katter & jag älskar honom. PUSS!
Busskortsfodral från mamma. SOM jag har letat! Tycker det är så fint.. och dessutom mycket roligare än Västtrafik. Tror det fanns Mumintroll & Hello Kitty som motiv med. Köpt på Bokia! Tack mamma ♥

Precis hemkommen från jobb + en kort, snabb promenad. Är trött och har ont i min lilltå men är glad ändå! Ska ta mig en dusch, äta lite och sedan däcka till One Tree Hill. Jobb imorgon igen + lördag, sen är jag ledig ett bra tag. Känns skönt!
Movits! – Na Na Nah!

Kommentarer
Postat av: Erica

MÅSTE RUSA TILL BOKIA IMON MED MIN MOR!!!!

2011-06-18 @ 02:29:46
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0