Dessto snabbare kommer jag blomma

Är så kär i min nya telefon..

Idag har jag slappat som aldrig förr. Tog en promenad när jag vaknade, en dusch när jag kom hem och sedan låg jag i sängen, klistrad framför One Tree Hill, fram tills sjutiden. Hmm.. värt. Jobba 4 timmar imorgon + söndag, mördarpass 12.00-20.30. Såå att jag tog det lite lugnt idag kändes okej. Laddar!
Patriks födelsedag var mysig, tårtan var kanongod och presenterna var fina (min var BÄST!).
Av mig fick han en helg på Clarion Grand Hotel i Helsingborg, kommer bli otroligt mysigt. Höll på att försäga mig tusen gånger.. men det kommer bli så kuuuul! LÄNGTAR!
Nu blir det CSI XL, chips & dip - fredagsmys helt enkelt. Puss!

Kapten Röd – Ju Mer Dom Spottar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0