birthday






Tre bilder från igår, de två översta är Fridas.

Blev väckt med skönsång, prinsesstårta och paket vid klockan 10 cirkus. Efter det var det dags att börja BAKA! Det blev två tårtor; en marrängtårta och en choklad. Vid kl. 14 kom gästerna och straxt efter det blev det mat, prat och massa grattis. Efter det blev det ännu en presentöpnning och sen var det dags för efterrätt. Vid sjutiden när de flesta hade åkt hem, tog jag, P, Sofia och Gustav bussen/tåget till Göteborg för att gå på bio. Riktigt fin film var det och jag är jättenöjd med kvällen. (Känner att det blev väldigtväldigt kort och sammanfattat men det kanske är lika bra.)

... och detta fick jag:


Massor med fina blommor!


Smycken, en anteckningsbok, produkter från Body Shop, körkort!!! (10 lektioner som inkluderar uppkörning, halka, riskettan & tvåan och sånt, tack mamma och pappa!)
Fick även en Kent-affisch, spotify premium, underkläder, strumpor och pengar från mamma/pappa/Frida + örhängen och kondomer från Sofia och Gustav (tack så himla mycket) + bioscheck från P's föräldrar!



Fick den här från P (+ en liten film han hade pillat ihop) och kan meddela att jag blev VÄLDIGT GLAD. Har velat ha en sån här ganska länge men bara inte.. orkat köpa den helt enkelt. Men nu, nu fick jag den och jag är så nöjd!

Jag vill tacka alla som gjorde min fördelsedag så bra och även tacka för alla gratulationer! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0