Från förbannad, till glad

Igår körde bussen förbi mig när jag skulle till gymmet. Ringde upp Västtrafik och bad dem, så vänligt jag kunde, vilket var svårt eftersom jag var så JÄVLA förannad, at ge busschauffören som körde buss 731 med avgång 17.09 från Älskogsbräcka, mot Kungsbacka, via Aranäs, sparken eftersom han tydligen inte klarar av sitt jobb.
FYFAN VAD ARG JAG VAR.

Hade behövt kunna den här lilla dikten då känner jag nu i efterhand:



Men det löste sig. Eller ja, jag missade ju mitt spinningpass och fick gå hem :))))) men när jag kom hem hade jag fått brev.. av Håkan Hellström.. och han önskde MIG lycka till med mitt PA!!! BARA SJUKT! Blev då glad igen.

Något annat som äger är att jag nu har biljetter till Kent i sommar. Nu saknas bara biljett till P&L.
Och några att åka med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0