water for elephants

Hemma efter en och en halv dag på vift i Kållered. Igår efter jobbet möttes jag upp av Patrik & Filipsson + F's pappas bil, eftersom han, duktig som han är, lyckades fixa ett körkort på morgonen! Nöjd var jag eftersom jag fick skjuts till P, men mest nöjd var nog ändå F. Väl hemma hos P tog jag en välförtjänt dusch, sen la vi oss och somnade ganska fort skulle jag tro (minns inte?). Imorse var vi på påsk-poäng-promenad i Lindome och det var.. väldigt, väldigt, VÄLDIGT varmt. Meeen kul. När vi kom tillbaka till Kållered drog jag av mig strumpbyxorna och gick barbent - första gången för i år. Och det var inte det minsta kallt, GÖTT!
Kl. 18.00 bjöd min lilla familj mig & P på bio - Water for elephants - fin film, ganska bra. När den var slut skulle P åka hem med F + hans pappas bil, och eftersom jag hade glömt min jacka i hos P hängde jag på - och fick dessutom skjuts hela vägen hem efteråt! Det tackar vi för!

Fin dag - längtar otroligt mycket till sommaren nu när vädret är som det är. Men det är ett tag kvar, det är fortfarande saker som måste göras i skolan osv. Men det var skönt att kunna koppla bort det helt idag.. och imorgon är det Påskafton + troligtvis utgång med Sofia - tror det blir en fin dag det med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0