Säger du att du är min vän, så är du kanske det


Present från min fina morfar (som förövrigt kommer hem til Sverige snart för att hälsa på, han bor annars i Usa), tack så mycket!

Har tittat på lite Idol, ätit lite melon och nu sitter jag här. Imorgon ska jag & min lilla klass (på 32 pers, inte så liten kanske) ta klassfoto. Jag vet vad jag ska ha på mig och jag har redan fixat håret (lite lyxigt att kunna göra det dagen innan, eller? fFrsöker se det som en bra grej iallafall heh..) så jag är lugn & fin. Ska borsta kottarna och sedan hoppa i säng och sova bort min huvudvärk som vägrar släppa. Godnatt people!

Gaby And The Guns – Samma Sak
Maia Hirasawa – Tusen bitar

Kommentarer
Postat av: J

Men gud vad fint !!



Läste din kommentar på min blogg angående fördomarna mot Onsala osv. Tack för stödet och för att du visar att det finns smarta människor där ute:)

2010-09-22 @ 00:17:35
URL: http://nattstad.se/johannaei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0