Nosebleed


Just nu rinner det blod ur min näsa av någon konstig anledning och det är ju inte så mysigt. Är nyss hemkommen från världshistoriens segaste skoldag + kort shopping/sen lunch med P. Fick med mig två klänningar; en randig AS SNYGG och en svart som var snygg innan jag hittade den randiga. Får väl se om jag behåller båda. Jag måste välja. Dagens i-landsproblem skulle jag tro? Tror nog att den randiga vinner och jag lovar att ni ska få se den sen! (tack Elin för tipset!)


Nu väntar lite analysering och bokloggs-skrivning (det är precis lika kul som dte låter, lovar) och kanske en promenad.. fast jag orkar inte. Har äcklig träningsvärk sen igår i hela ryggen och armarna. Jag är värd lite vila inför den kommande orienteringsdagen (imorgon). Det är också precis lika kul som det låter..

Blackstreet – No Diggity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0