Jag har det bra idag

Att skolan kan vara så otroligt onödig! Hade en ynka lektion idag som slutade 09.35 och efter det var jag i princip fri. Tanken var att alla ettor och tvåor skulle "mingla" i korridoren/cafét/på torget (bland politiker osv.) fram till lunch (vid 12) och sedan ha lektion (som i tvåornas fall var språk) men eftersom Spanskan var inställd idag igen så slutade jag & ett par stycken till redan 10. Jag, Julle (heh), Felicia, José och Anna tog oss först till Kungsmässan och sedan begav jag & Julia oss till Göteborg. Vi strosade runt och hade det trevligt tills klockan blev 14.37 så jag begav mig till frisören och Julia till Klara. Klippandet & allt det där gick fint, nu har jag kortare hår och äger ett sk. värmeskydd. Dessutom ska jag snart färga håret med, m ö r k a r e. Nöjd!




Nu ska jag ta en dusch, äta lite kaaaanske och.. och sätta mig här igen. Hmpf.

Kommentarer
Postat av: K

Måste fråga en sak angående ditt hår, lite pinsamt kanske, men jag har läst om din 'sjukdom' och där skrev du att du fick använda peruk.

Gör du inte det längre? :)

2010-09-02 @ 17:35:17
URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0