ÄNTLIGEN!

Skojar inte när jag säger att man tom. svettas i duschen.. HUR VARMT SOM HELST! Har precis duschat efter att jag kommit hem från stranden, hade gärna stannat.. men anledningen till att jag åkte hem är för att jag ska in till Gbg och köpa tejp till mitt hår, så att det sitter fast.. vilket är ganska bra omn det gör. Sen kommer P hem (ÄNTLIGEN!) och då åker jag till honom, håller tummarna för att deras plan går som det ska osv. annars blir det jobbigt :o
Nytt linne, lite brun, jag känner mig somrig!

Imorgon beger jag mig till Lysekil med min familia, på Onsdag kommer P ner/upp eller vart det nu ligger, längtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt linnet? jättefint :)

2010-07-12 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0