Lever och sånt!

Ett tag sen det hände något anmärkningsbart här, anledningen är enkel: jag har inte haft tid. Jobbade sent i Söndags, tvingade med P till Göteborg på dagen och hade "picknick" på kvällen med jobbet (vi hade hela Kungsmässan för oss själv, grymt va?). Kom hem senare än jag trodde och fick bara 6 timmars sömn inatt (brukar försöka få det till minst 8 för att orka gå upp dagen efter..) och ja, det var lite svårt att komma upp imorse. Som pricken över i:et så var självklart första lektionen inställd, men det märkte jag och alla andra när vi väl var i skolan. Det sög lite smått. Sååå det blir en tidig kväll för mig ikväll och imorgon ska jag till frisören var det tänkt, ska klippa av det slitna, något annat hade jag inte planerat iallafall.
Skriver säkert något mer här senare, nu ska jag lägga mig i soffan och försöka börja på min Engelskabok (heeeh..) sen ska jag ta mig igenom alla bloggar jag inte läst på 1000 år och försöka bli lite uppdaterad. Men först! En bild:


Halsband jag köpte igår (Cubus). Köpte även en ny plånbok som får ersätta min gamla, egendesignade med ditsatta nitar (Tog frnå ett skärp, kände mig grymt smart haha. Dock har fler än hälften trillat av under tiden jag använt den..) som har hängt med ett tag.

(Tryck för större)

Slut på rapporten, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0