I said hey


Well hello.

Jag är kvinnan utan röst. Typ. Vet ej vad som har hänt men är hes som en kråka?
Jaja, lär ju överleva. Klunkar te och knaprar halstabletter så det är luuugnt.
Idag är det Tisdag, jag hade PA-genomgång i skolan och fick ännumer ångest eftersom jag INTE VET VAD JAG SKA GÖRA FÖR NÅGOT så om någon har ett minsta litet tips så släng iväg en kommentar (ska alltså göra ett projektarbete där jag ska FOTOGRAFERA men vet alltså inte vad). Jag blir himla glad då!

Nu ska jag kika lite på historian/naturkunskapen, vet ej vad jag ska välja eftersom båda är så HIMLA SKOJ?!

Chris Cornell – Scream
Chris Cornell – You Know My Name

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack vännen.

Han är så mysig =)

Hur är det?

2011-08-30 @ 21:38:33
URL: http://hesteliv.blogg.se/
Postat av: Anno ffs

Laktosfri mjölk? Fräckis!

2011-08-30 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0