Jag vill bara höra dina hjärtslag

Vill mest säga att jag för tillfället sitter dränkt i historiaboken, har religionsprov på torsdag och ska även på fiesta med jobbet på kvällen. Med andra ord - har fullt upp den här veckan också. Projektarbetet är dock inskickat (SKÖNT) och nu är det bara rapporten på 5 sidor som ska skrivas. Mindre än 3 månader till studenten,
jag hoppas jag överlever.





Föresten - har skapat en fin liten spellista när jag samlar vårens alla fina låtar, så där kan ni alltid kika in om ni saknar mig :
vårkänslor & annat fint - tvåtusentolv


Kommentarer
Postat av: Fredrica

Åh, kom själv ihåg hur jag tänkte vid den här tiden för ett år sedan. Kändes som att livet skulle börja efter studenten. Det var den bästa och roligaste dagen i mitt liv - vad glad att du har den framför dig!

2012-03-09 @ 18:42:36
URL: http://choisirlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0