En snabbis!

Hej fina läsare som, även fast jag är kass på detta, kikar in här varje dag ändå!

Tänkte bara meddela att jag är fullt upptagen med Pa-rapporter, träning, P, studentplanering och balklänningsplanering (långa ord..) så uppdateringen får lida lite till.. idag fick jag min studentmössa (!!!!!!!!!!), igår fick jag min Peace & Love biljett (japp, dit ska jag!) och i måndags fick jag min alldeles egengjorda Håkan Hellström-bok! Så, det är stressigt men studenten kommer allt närmare och jag kan knappt vänta!
Lovar att lägga upp mina PA-bilder med men nu får ni nöja er med en bild på boken:

Följ mig på twitter om ni vill ta del av min extremt roliga vardag, LinnLj heter jag där & även på instagram, pusssssssss!

Och glöm inte listan!
vårkänslor & annat fint - tvåtusentolv

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Sann äkta lycka när projektarbetet är klart.

Himla fin bok!

2012-03-19 @ 09:39:20
URL: http://choisirlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0