Happy birthday to me!













I Fredags hade jag mina fina vänner här på middag & senare tog vi en tripp till Mingel (<3). Maten var jättegod (kyckling med pasta, pesto, sallad med gurka, paprika, soltorkade tomater, oliver, fetaost osv.) och sällskapet trevligt och presenterna MYCKET fina! Tack för att ni kom! ♥











I Lördags blev jag väckt av P som kom hem till mig med nybakat bröd och bullar. Innan vi + mamma & pappa åt frukost fick jag se en liten film han hade gjort som visade vad vi skulle göra under dagen. Filmen visade att vi skulle ta tåget vid två från Kållered till Göteborg för att checka in på ett hotell där vi skulle bo under natten. Efter det skulle vi till Universeum (ÄLSKAR DET) och kolla på alla fina djur. Senare på kvällen var det dags för bio & middag. Och allt detta gjorde vi. Och allt var perfekt. Maten, sällskapet, Universeum var jättemysigt, middagen jättegod och filmen - något av de bästa jag sett (visar sen).
Så - tack, bäst, finste, älskade för dagen + natten. Bästabästa ♥

















I Söndags vaknade jag upp i världens skönaste hotellsäng med världens goaste kille som sjöng för mig lite tyst hihi. Tillsammans åt vi en megago frukost innan vi begav oss hem till mig där min familj väntade med tårta och paket!
Klockan & kalendern fick av mamma & pappa + presentkort på TopShop, 2 skärp, träningslinne och lite annat! Klockan är bäst, eftersom jag kan ställa in så att Spotify går igång när klockan ringer. Äger att vakna till mysmusik på morgonen!
Nattlinnet, insmörjningskrämerna (doftar himelskt) och linnet fick jag av mina vänner. Fick även en flaska vin, biocheck och nagellack!
Igåkväll åt man familj + P middag på Harrys innan dagen var slut. Har haft världens bästa helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Erica Frankeståhl

LINN!!!! vad är märket på peston vi åt? Jag vill göra denna goda mat hemma och faktiskt äta pesto som jag insåg var väldigt gott! KRAMIS!

2012-01-24 @ 02:21:40
URL: http://itaerica.devote.se/
Postat av: saraaaaaaa

allltsååå kan du lära P hur man ska behandla en tjej så att alla killar vet det? tacksam.

2012-01-28 @ 11:44:12
URL: http://lekkreativitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0