But you didn't have to cut me off





Harstressat något galet denna morgon. Snoozade extra länge eftersom jag redan visste vad jag skulle ha på mig. Trodde jag. Klart Frida hade tänkt ha samma sak? Och eftersom jag hade sovmorgon hade hon åkt när jag skulle klä på mig.
Fml.
Såå jag rotade igenom garderoben fort som attan, packade min lilla väska och sprang ut. Och ser BILEN. Ringer mamma som säger att jag kan ta den, så jag går in igen och placerar mig i soffan. Och där sitter jag fortfarande. Ska strax ner och skrapa rutorna och brumma till skolan. Ikväll är det öppet hus så jag kommer hem vid åtta ikväll. Ska bli kul...t

Längesen jag tipsade om musik, sååååååeee
Gotye – Somebody That I Used To Know
lyssna på den! Galet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0