What to wear, what to wear..

Indiska | Gina | Monki | Minns inte | Gina
H&M | H&M | H&M | H&M | Monki | Indiska
Indiska | H&M | Beyond Retro | Second hand | H&M | JC
Dr Martens | Converse | Converse | Dr Martens | Fjällräven
Någon bad om lite bilder från min garderob och här kommer det! Tog favoriterna i kategorierna kjolar, klänningar, skjortor & skor. Jag vet inte vad man ska kalla min stil, ärligt talat. Jag tycker det finns så mycket snyggt men att så lite passar mig och då vågar jag inte testa. Har sett så mycket jag hade velat ha på mig men som jag inte vågar. Tycker helt enkelt att jag har "kroppen för plagget" eller hur man ska säga.. tror en del känner igen sig.

Så vad ska man då kalla detta? Egentligen ingenting. Jag är väl mig själv antar jag. Jag älskar skjortor, jag älskar converse eftersom det funkar till allt, jag känner mig fin i kjolar och klänningar. Min stil är väl.. min. Jag är en person som hatar att klä mig i sånt jag ser andra klä sig i. Att gå omkring i skolan och se 10-15 pers i EXAKT samma tröja är inte det jag vill uppnå precis..

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta egentligen, har extremt svårt att veta vad jag ska ha på mig på morgonen. "Ser jag tjock ut i detta?" "Ser jag tråkig ut i detta?" "Är detta för vanligt?" "Ser detta speciellt ut?" "Ser detta FÖR speciellt ut?" "Passar dessa färgerna ihop?"
VARJE MORGON! Detta gör det fett jobbigt att köpa kläder (inte enligt min mamma men enligt mig.......), tycker sellan något är speciellt snygg på MIG. Handlar kanske mer om självkänsla&självförtroende än om själva plagget men så är det iallafall.

Slänger in lite inspo-bilder (random) som också önskades, hade jag kunnat vågat klä mig såhär så hade jag det (har ni fler önskemål får ni säga till! Har dock inteöverdrivet mycket tid över till detta nu för tiden som ni vet men så fort det lugnat ner sig lite i skolan så!) :











KÄLLOR
http://nyheter24.se/modette/angelicablick/http://tofauti.se/http://weheartit.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0