När jag går ner

Som sagt, påbörjade min penicillingkur igår. Har varit sjuk i över två veckor, sjuk hosta, förkyld osv. Dock ingen feber. Men var på sjukhuste igår morse och fick veta att jag har luftvägsinfektion så nu är det penicellin som gäller! Måste bli frisk till helgen - Helsingborg med P. Som jag längtat, som VI längtat! Gode Gud gör mig frisk.. sitter just nu och svettas/fryser om vartannat. Om jag får feber lackar jag snett.

Ska strax sätta mig framför tv:n för att kika på Idol (jag som sa att jag inte skulle följa det.. gick ju bra). Imorgon kommer ni få se min nya hårfärg (och jag med för den delen, är så nyfiken!). Håll tummarna för att jag inte får feber inatt!



T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera
R.E.M. – Nightswimming
Norlie & KKV – När jag går ner
gott & blandat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0