listig

Mår: ska icke klaga!
Vill: bli frisk, få lön, åka till Helsingborg.
Ska: bli frisk, få lön på fredag och åka till Helsingborg nästa helg heh
Är: nöjd?
Drömmer om: att bli något
Längtar till: Helsingborg, nytt jobb, och tills jag kommit igång med mitt PA. Kommer bli BRA!
Fasar inför: att dö & sånna saker.
Idag: körde jag bil med as hög volym. Ägde.
Imorgon: är det blodpudding i bamba. Mhm..
Igår: var det måndag och jag beställde syudentmössa MINSANN!
Nu: nuet finns inte eftersom det är då framtid och dåtid möts (källa: Lars Danielsson, filosof)
Glad över: att jag ska färga håret i helgen *yey*
Arg på: min hals.
Rädd för: framtiden
Nyfiken på: ..framtiden
Lycka: är något som jag får uppleva ofta, tackvare P.
Sorg: är okej.
Älskar: mina vänner, min säng, min familj, mitt körkort (<3<3<3), min Patrik och massor mer.
Hatar: att glömma vart man har parkerat?!
Äter: soygurt haha
Sover: som en stock
Dricker: te?
Dansar: fett bra!
Lever: en fint liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0