En lista.

Vad är den äckligaste mat du vet?
Allt med broccoli. Och ostpaj. Och kokt höns som skolan envisas med att servera?


Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)

1. Skaffat jobb (ganska tidigt?)
2. Gick ut grundskolan med bra betyg
3. Har bara ett år kvar på gymnasiet heh
4. Fick det betyg jag ville i Foto A
5. -


Vad ångrar du i livet (om något)?

Att jag valde den linje jag valde eftersom det finns massor av andra medielinjer som är mycket bättre (vad jag hört)


Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?

Att jag har cancer. 

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Mina Dr.Martens, svarta jeans, skjortor, förhoppningsvis en Fjällrävenjacka (villvillvillvillllll) och massa goa halsdukar.


Vilket är
ditt dyraste klädesplagg?
Mina Dr.Martens. Men då är det också ett par skor som jag kommer kunna ha foreveeeer


Har du någon oanad talang?
Jag är grym på Wordfeud (eller..?)! linnnlj heter jag där för den som vågar hehe

Kommentarer
Postat av: frida ljungblad -

Det var bra ljus där.

2011-09-08 @ 19:45:12
URL: http://fridaljungblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0