Imorgon är det Freeedag!

Dagen började med att mamma glömde bort mig (eller att jag kaaaanske glömde att säga till henne att väcka mig.. fast det är ju hennes jobb att hålla koll på mig..) så jag försov mig. Usch. Sen var det kokt höns i bamba för att fira skolmatens dag, EN RIKTIGT FESTMÅLTID AZZÅ! Nej. Men trots detta har dagen varit ganska bra! Gick på spinning efter skolan och efter det var det crossfit - som jag aldrig någonsin testat innan och som visade sig vara SJUKT JOBBIGT. Nu har jag duschat och ätit veggo köttbullar, och nu är det dags för Robinson som jag slaviskt följer.. någon mer än jag? Nähe.



HEJ HEJ VI ÅKER BILIS!
OCH JAG ÄR KÄR HAN SOM KÖR!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0