I, wont let you go



Fredag: skola i en timme, lunch med mina tjejer och jobb på kvällen. Felicia firade fredagen med räkmacka & ett glas vin.





Lördag: sov grymt skönt hela natten, åt en kanon frukost och tog sedan en promenad i regnet. Efter att ha duschat och fixat skjutsade jag mamma och pappa in till Gbg, och efter det åkte jag hem till P där vi lagade middag, hyrde film (Unknown, rätt bra faktiskt!) och köpte massor med godis! Mysigaste kvällen på hela veckan. ♥ 



Söndag: jobb 10-14.30, där jag bla. fick städa upp efter någon som råkat kissa UTANFÖR pissoaren. Det var inte jättemysigt men något som var ännu värre var att någon/några under natten hade vänt ALLA utemöblerna (bord + bänskar som sitter ihop) uppoch ner, hällt ut massor av skräp samt spytt både här och där. Vem trashar donken på fyllan, bara undrar...? Är glad att jag slapp ta hand om det iallafall..
Ikväll är det tokmys som gäller, ska bara ta det lugnt och ladda inför kommande vecka - sista veckan innan lov! 

James Morrison – I Won't Let You Go

Lovar att det kommer lite annat än iPhone bilder snart, känns sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0