Det känns så uppenbart för mig

Önskar att jag hade lite bilder att bjuda på den tyvärr så har jag inte det.. får se om jag löser det i helgen.
Hade kortis dag idag, stack till Kungsmässan med Julia, Becka, Fia, Amanda och Anna efter skolan för lunch + för att köpa strumpbyxor och en sjukligt skön bh. Efter det åkte jag hem med min mor, käkade och körde sedan att pass zumba med Victoria! Har störd träningsvärk i benen sedan igår så det var rätt jobbigt.. men men, skönt ändå!

Gud vad allt som jag skriver känns ointressant.........................

JAJA, nu ska jag krypa ner under täcket, lyssna på regnet och sova lika gott som igår. Här kommer en fin låt och en gammal bild!

Thomas Stenström – Detsamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0