Blir det krona kommer jag här ifrån, blir det klave ligger jag snart under jorden

Nu är det höst. I Lördags kändes det som sensommar. ÅNGEST! Fast det är bara 4 veckor kvar till höstlovet så det finns ett ljus i tunneln, dock lär det vara både kallare och mörkare då men.. ni fattar vad jag menar. Idag har jag TRÄNAT för första gången på tre veckor (luftvägsinfektion...)! Spinning i 45 min blev det, grymt skönt och behövligt. Är så nöjd att jag äntligen kan börja träna igen. 
Har suttit lite med mitt PA nu på kvällen, börjar få en bild av hur jag vill ha det, äger. Nu behöver jag bara hitta folk som kan ställa upp så det blir någonting av detta.. men de löser jag någon annan dag.. hehee.. nu börjar snart CSI, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0