Bad day

Det är SKRATTRETANDE hur allting som heter teknik är emot mig. Lång historia kort: skulle göra en ny header i ett speciellt program. Allting fungerar utom bilden jag ska ha. Fixar det (tog 20-30 minuter). Tror att allt är löst - prgrammet hänger sig. Vägrar fungera. V Ä G R A R. Bestämmer mig för att ta den svåra vägen genom Photoshop SOM FUNKAT HELA KVÄLLEN. Öpnnar bilden och ska precis börja när Photoshop HÄNGER SIG. Klart att det gör det, för varför ska saker & ting fungera? Räcker inte med att jag försov mig, tog mig till skolan och hade självstudier på min resterande lektion (blev hungrig, arg, blöt och kall med. Värt.)
Klart att det finns värre saker men detta är nog inte min dag. BLIR GALEN SNART.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0