Och alla med converse sjöng..

Heeelo my friendz

Sorry för dålig uppis (har fått klagomål...) men har känt mig lite oinspirerad och tråkig på senaste. Kan bero på att jag börjar inse att jag faktiskt har ett projektarbete som jag borde tagit tag i tidigare, men jag vet inte. Ända sen jag var ettagluttare på kära Aranäs har jag fått höra från treorna på deras PA-redovisning att "NI MÅSTE BÖRJA I TID! Blir så jobbigt annars" men det gick tydligen inte riktigt fram hos mig.
Suck.

Well well. Hänt idag?
Började dagen med en stadig frukost bstående av gröt och en hembakad liten macka. Nästan. Jag gör min gröt i mikron i en liten gröt-burk, typ. Värmde gröten som man ska men efter två minuter var den fortfarande.. lös. Så jag satte den på 30 sekunder extra. KLART SOM FAN att gröten får för sig att EXPLODERA? Såg ut som någon hade spytt i hela mikron. Fick sammanlagt 3 skedar gröt.
Så stadig blev den frullen.

Var iallafall duktig och tränade efter skolan. Spinning + crossfit. Sjukt jobbigt, inte bara för att det ÄR jobbigt utan mer för att jag var den enda på spinningen. Jag och instruktören :)) mysigt. SOM TUR VAR var vi lite fler på crossfiten, kändes sådär när hon satt där framme och.. typ.. "kom igen nu då, lite mer motstånd, hejjahejjaaaa....". Usch. Tror hon tyckte det var minst lika jobbigt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0