Q/A

Anonym om Hon brättar för dig, hur mycket jag älskar dig:
jag har några frågor, skriver anonymt för jag skäms lite.

- sover du utan peruk? även när du sover över hos P eller dina kompisar?
- har någon någongång råkat dra i ditt hår så att peruken åkt av, på allmän plats, bland människor? eller sitter den fast? tar du av den varje kväll och på med den igen varje morgon?
- hur ofta måste du tvätta din peruk?
- du måste inte svara på denna om du inte vill, är bara nyfiken. men när du har sex med P, har du peruken på dig då?

tacksam för svar. jag lider med dig och hoppas verkligen att du får tillbaks ditt ögonbryn och dina fransar. kram

Svar: för det första - skäms inte för att fråga! Och för det andra så tycker jag inte om anonyma kommentarer men here we go..
sover alltid utan både hemma, med honom och med kompisar. Sjukt jobbigt att sova med, har testat. Bara kliigt och.. varmt typ.
Jag har nog inte tappat den, vad jag kan minnas. Har alltid varit på min vakt så att säga, och inte utsatt mig för den risken (och då har jag andå spelat handboll med det.. och då hade jag peruk somsat fast med en liten resår..) eftersom jag hade skämts IHJÄL. Har dock tappat min sjal en gång. Det var i Indien när jag, mamma och Frida badade och vågorna var hur höga som helst och jag hann inte hoppa så jag fick dn över mig.. och sjalen åkte iväg. Det var HEMSKT.
Tvättar håret en gång i månaden. Hade tvättat den oftare om det inte vore så omständigt och slitsamt. Men jag har också 2 olika peruker. En som jag har till skolan/vardags och en på jobbet, så "jobb-håret" tvättar jag oftare.
Vill inte gå in på detaljer men kan säga såhär: P är den bästa killen i hela världen. Han bryr sig inte. Han älskar mig och vill vara med mig oavsett om jag har hår på huvudet eller inte (han gillar inte när jag har på mig den, för det kittlar honom i ansiktet när vi kramas) och jag är så tacksam för det. Jag har inga problem med att vara mig själv med honom, att han ser mig utan smink, utan hår, utan ögonfransar, utan ögonbryn. Men å andra sidan är jag bara människa och det finns gånger då jag känner att jag inte duger, att jag är ful och ställer mig frågan varför han väljer att vara med mig. Men jag är väldigt lycklig över att han väljer just mig.

Långt svar men jag hoppas det blir bra!

Kommentarer
Postat av: julia

Du är så fin Linn! :)

2011-11-14 @ 20:26:18
URL: http://stripme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0