vad händer?

Hade Spanska imorse och läraren kunde glatt meddela att det hade gått bra för de flesta på nationella. Jag hoppas hon menar det och inte råkade "glömma" att vissa (typ jag?) kanske fick IG. Vi får väl se.. nästa vecka är det hörförståelse och sedan blir det tal, längtar inte någonting över huvudtaget - vill bara få det gjort, få G och sedan slippa allt som har med Spanska att göra.
Mitt under fotot fick jag gå ända bort till Varla för att besöka min läkare och få en akupunkturbehandling (som jag får var eller varannan vecka). Somnade så gott med lite nålar här och där - bland annat i kinderna eftersom det ska hjälpa mig genom allergin. Hm. Kan inte saker och ting börja växa snart igen (typ mitt hår?!)? Börjar bli lite f r u s t e r a d för att inget händer..

Gick in på Ericas blogg och hittade den här lilla låten. Hmm, måste säga att den är bättre än både Big Brother låten (följer inte BB så tycker hela grejen är rätt patetisk men det är ju jag) och "Sture-P" (?!). Hörde någonstans att detta skulle bli årets "flak-låt". Vi får väl se, skulle inte förvänat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0