My weekend

HeJj, här är hon som uppdaterar sin blogg 24/7. Eller?
Nog om mig, här kommer min helg!
Fredag: V. Maggio på Liseberg - sög. Galet mycket folk, och såklart hamnade jag bakom den längsta människan på hela Liseberg, så jag och mina 164 cm hade inte så mycket att komma med. Såg scenen två gånger (när P lyfte upp mig lite snabbt). Sen var själva framträdandet inte så värst bra heller. Ovärt! Men efter att allt var slut åkte jag & P hem till mig och somnade (jag somnade redan på bussen..) ganska snabbt. VÄRT!

Lördag: Vaknade upp med P brevid mig, jag sprang upp och började packa medan han, bäst i hela världen som han ääär, gjorde frukost! Sen åkte jag till jobbet & han hem, och på kvällen var det fest på Tölögården, arrangerad av en på jobbet så jag, P + folk på jobbet + massor av annat folk spenderade kvällen där. Dock inte så länge, var hemma vid halv två och somnade som två stockar.

Söndag: låg i sängen hela dagen, med undantag när vi gick och köpte chips. Gott!
Fin solnedgång igårkväll.

Kommentarer
Postat av: Beskyddaren

Sv; Ja det kunne bli en fin fin tatuering! Verkligen

Men var? ^^

2011-05-23 @ 19:49:22
URL: http://kentarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0