KAOS

VILKEN DAG. Jobbade 10-14 (fick gå upp vid åtta.. trodde ärligt talat att det var skola..) - ingen jobbig tid egentligen, eftersom folke börjar komma vid 12 - halv ett men idag var det ingen vanlig dag - lönehelg + att Happy Meal fyllde hela 25 år så det var ansiktsmålning för hela slanten! Behöver jag säga att det var mycket folk...? Sen tog mjölken slut, och äpplejuicen, oooch all cola light, och sen apelsinjuicen och sedan även någon dipsås. Bara jobbigt. KAOS!
Men jag överlevde, mötte upp mamma & Frida efteråt, tog en snabb runda på Kungsmässan innan jag körde lite motorväg och sedan hemåt. Har duschat, skirivt på min fotoinlämning och ätit, snart ska jag ta på mig något annat än myskläder och ikväll blir det bio, Baksmällan del2! Den börjar 22, lär ju somna..?


Gammal, somrig bild.. hm.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej Linn!



Jag har en fråga och jag hoppas inte att du tar den på fel sätt, men du jobbar på Mc. Donalds. Jag har hört/känner på mig att det är ett ganska stressigt jobb och som du beskriver denna lördag för dig verkar den mer än stressig.. Jag undrar bara då, eftersom du tappar hår fortfarande (?)/ har gjort, p.g.a stress bl.a (det är så jag har uppfattat det). Hur klarar du då av att jobba där? För du vill ju inte tappa hår, eller är det så att det inte 'faller' av mer?

Du får ursäkta mig för denna konstiga fråga, men jag har tänkt på det så länge, får det inte riktigt att gå ihop (om det nu är ett stressigt jobb).



KRAM!

2011-05-30 @ 15:26:29
URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0