does it mean i'm lost?

Imorgon har jag radioprov, körlektion, planerar att plugga körkortstori med Victoria och sedan träffa P för sista gången den här veckan innan Söndag. Han ska till Bryssel han, åker på Torsdag. Jag kommer sakna honom mest. Meeen ikväll planerar jag bara att äta glass, kolla klart box 2 av One Tree Hill samt se Desperate Housewives. Och plugga radio. Hejdå


dag 24
– en låt du vill ha på din begravning
Håkan Hellström – Visa Vid Vindens Ängar


dag 25 – en låt som får dig att skratta
Coldplay – Lost!eller jag ler nog mest.. eftersom jag ska få se dem live NÄSTA MÅNAD!!! GALET!


Kommentarer
Postat av: Beskyddaren

Tack! Jag vill också börja läsa din blogg ^^

2011-05-04 @ 12:05:35
URL: http://kentarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0