Ååååååååh

Varför den här dagen har varit hemsk, hemsk och hemsk:
06.15 gick jag upp. Svintrött. Opepp. Men jag gick upp, tvättade piercingar, åt frukost och sminkade mig. Sen skulle jag hitta kläder men insåg ganska tidigt att jag inte hade NÅGONTING att ha på mig. Ingenting! Kände mig såhär ungefär:
Men jag hittade tillslut lite kläder och sprang ner till bilen där mamma och Frida väntade. Glömde halsduk. Missade bussen. Mamma körde mig till skolan och det gjorde så att jag var där extremt tidigt - men jag kom dit iallafall. Inväntade mina kära klasskamrater och vi begav oss upp till den väntande Engelskalektionen (Engelska som vi förresten inta haft på två veckor pga. att läraren varit sjuk men nu hade hon alltså skrivit på fronter i Fredags att vi skulle ha lektion på Måndagen och se film osv.). När vi kommer fram möts vi av ett tomt klassrum och någon (tror det var Julle) langade upp sin iPhone, letade upp Fronter och meddelade oss andra att lektionen var inställd.
Blev vi glada? Nej, faktiskt inte.
Vi blev helt okej förbannade.
Så vi begav oss ner till de blå fåtöljerna där vi brukar hänga och inväntade nästa lektion som skulle börja 10.00, Radiolektion. När vi suttit ett tag och delat vår ilska kommer vår radiolärare och meddelar att vi inte har någon radio eftersom vi har kompledigt. Detta innebar alltså håltimma 08.40-13.50, då Svenskan skulle börja (men som tur var fick vi eget arbete så alla drog heeeeeeeeh).
Visst, det är skönt att inte ha några lektioner MEN INTE NÄR MAN FÅR REDA PÅ DET I SKOLAN. Så jag var lagom irriterad redan imorse vilket bidrog till att jag var lite småsur hela dagen. Mmmmh.. älskar måndagar (klart att det inte går att ladda upp bilder nu heller? Varför skulle det funka?).

Från och med imorgon ska jag surfa in på Fronter så fort jag vaknar. Vägara sitta i skolan när jag kunde legat i sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah har du också vart där :)?

Vi bodde på Puerto Azul (stavningen) Ett helt ok hotell med all inclusive. Men jag kommer nog inte att besöka stället på ett par år. Finns andra ställen jag hellre besöker. Kraaaam

2011-03-22 @ 15:49:22
Postat av: Erika

Och ja det är jag som tagit bilden :)

2011-03-22 @ 18:02:07
URL: http://hesteliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0