on my own

Anonym om This is my life, my friend:
du är otroligt vacker linn, med eller utan hår. stark som få.

Svar: Tack så jättemycket! Blir så glad av sånna kommentarer :)

emma om din dröm är min:
http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4
linn du är vacker ! lyssna på låten, den e sjukt fin !

Svar: Tack så mycket och tack för låten! Vem Emma är det förresten?

Mrs R**** hehe om stomp stomp i've arrived:
du är så vacker!!

Svar: Åh, tack ska du ha hemliga beundrare..?


Bild min syster tog igår.

Trots min sköna sovmorgon är jag extremt opepp på allt som dagen har att erbjuda. Det är snöblandat regn ute, bara det får mig att vilja gråta..? Men ut måste jag. Ska bli väldigt kul?

Freddie Mercury – Living On My Own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0