new haircut

Årets höjdpunkt vill jag lova! Jag går till frisören en gång om året nämligen och gör en stor förändring - sen ibland för att klippa topparna. Men idag var det dags för den "stora" förändringen som innebar LÄNGRE, MÖRKARE och faktiskt TJOCKARE hår! Jag är nöjd med längd och färg men har märkt att luggen kommer gå mig på nerverna samt att själva "mössan" är lite för stor, så jag måste nog gå tillbaka och rätta till det.. Men det är sånt som händer! På det stora hela är jag nöjd och jag har ÄNTLIGEN LÅNGT hår! Wei!

Kommentarer
Postat av: Erika

vd fin du är =) Peruken var också fin. Men jag fattar inte vad du menar med luggen?

2011-03-17 @ 20:37:14
URL: http://hesteliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0