några små svar

Anonym om Ses på söndag pch då hoppas jag ni sagt vad ni tycker:
LÄÄÄÄÄGG INTE NERRRR !!!!!

Svar: allt för dig Johanna!

Anonym om Ses på söndag pch då hoppas jag ni sagt vad ni tycker:
skriv om typ dig och dina vänner, asså även när du skriver vad du gjort under en dag så skriver du ju om dig själv..
skriv om det du gillar, de e alltid intressant :)

Svar: kanonbra tips, ska tänka på detta :)

Denise om Ses på söndag pch då hoppas jag ni sagt vad ni tycker:
vad har du för kamera och objektiv?

Svar: jag har en Canon Eos 1000D sedan lite mer än 2 år tillbaka + standard objektivet som man får till när man köper. Sen köpte jag till ett teleobjektiv i somras som heter EFS 18-135mm f/3.5-5.6 IS. Skitbra kamera + att den är lätt att lära sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0