I'm so lost in this world

NU SÅ! Nu har jag en header minsann! Mycket jobb för att få in den vill jag lova. Blev inte som jag tänkt men bättre än nada.
Vad har jag gjort idag? Jag har varit i skolan, som vanligt, och efter den stack jag en snabbis till Kungsmässan med Julia, Felicia och Josefin för att extremt fort köpa en klänning (som jag kollat in länge och ska ha på FREDAG!) ooch när det var klart stack jag på körlektion! Det gick faktiskt väldigt bra, kul var det med. Nu ska jag alldeles strax kika på Grey's och sen sova - sovmorgon imorgon vilket är så värt.
JayMay – Never Be Daunted
JayMay – Gray Or Blue
Anouk – Lost - rysningar varje gång.

Kommentarer
Postat av: ebba carlson

vad fin bloggen blev nu med den lilla kameran! :D

2011-03-24 @ 19:40:30
URL: http://ebbacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0