idag fick jag ett paket på posten

.. det visade sig vara väskan jag beställde i.. lördags eller söndags. Det gick väldigt fort att få den levererad minsann! Beställde från http://kandeeshop.se/ och jag kan lova att de har mycket fint! Funderar på att beställa något mer bara för att det går så fort att få grejerna.. och för att allt är så snyggt.
(Och jo, bilderna är tagna med min kamera. Det visade sig att det är objektivet som är trasigt, och inte själva kamerahuset. Såå jag får helt enkelt använda min stoora teleobjektiv när jag fotar, innan standarobjektivet är lagat. Hmpf.)

Förövrigt; har precis duschat efter en promenad slash joggingtur, extremt jobbigt men SKÖNT. det skönaste var nog att sätta sig på altanen och strecha efteråt. Det enda som hördes var fågelkvitter och det enda som riktigt syntes var solen som höll på att gå ner. Då mådde jag fint vill jag lova. Nu vill jag ha MAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0