But as I grew up I changed my mind

Låg i en timma + en kvart imorse och funderade på om det var värt att åka till skolan. Det regnade, idrott utomhus stod på schemat som första lektion och det lockade inte alls 07.45 när klockan ringde. Funderade så det knakade men bestämde mig, 20 minuter innan jag skulle gå hemifrån för att hinna, för att gå dit, kanske få reda på provresultat samt eventuellt betyg osv. Sista lektionen för i år så kan ju ändå gå? tänkte jag och kände mig duktig.

Kommer till skolan och lektionen är inställd.

:)
Jättekul.

Fick fördriva tiden mellan 10.30 och 14.50 med bla. thaimat med Jennifer + att förbanna det förjävliga sommarvädret ett par gånger.
Meeeen efter att ha besökt läkaren + varit hos P ett par timmar är mitt humör mycket bättre! Alla betyg är satta, är nöjd (mest med Foto, gissa varför? Happy girl!) och är redo för ett långt, skönt och sista sommarlov. Sen är det ett år kvar, sen är jag KLAR. Inte långt kvar...
Ane Brun – Little Lights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0