People always leave


Hemsk dag på jobbet - igen. Det var 6,5 extremt varma timmar, huvudvärk, ett kassasystem som krånglade och "ingredienser" som tog slut. Hade hellre svettats på P&L med massor av glada, festivalmänniskor men det får bli nästa år.. eller på Way Out West, som jag väldigtväldigt gärna vill gå på. Just nu taggar jag att jag imorgon ska bli ägare av en iPhone, ÄNTLIGEN! Funderar på en vit.. bara för att liksom. Men vi får se! Ska nog kika lite på tv, göra en fruktsallad och sedan, om ett tag, sussa. Vann förresten One Tree Hill säsong 7-boxen på Tradera idag (YESYESYES) så snart kan jag äntligen återvända in i Lucas Scott & co. värld igen. Ååh älskarälskarälskar!

Coldplay – Violet Hill (Album Version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0