COLDPLAY - IMORGON

Vill börja med att tacka för alla fina, stöttande kommentarer som trillat in. Blir alltid lika glad och lite extra stark eller vad man säger, när jag får läsa era fina ord.. tack! ♥

Hur sjukt varmt var det idag? 300 grader? Kändes som det inne på McDonalds iallfall (nej, jag har minsann INTE legat och solat, nejnej, svettats på jobbet istället). Hemskt var det att jobba, mina 4,5 timmar kändes som 8. Utan rast. Blääää, juni är snart slut och det känns som det enda jag har gjort är att jobba.. ångest. Men snart får jag vara ledig! Efter.. måndag. Hm. Och imorgon faktiskt - för då ska jag på Where The Action Is och se bla. COLDPLAY!!!!!!!! SOM JAG LÄNGTAT! Ska bli så otroligt mäktigt så jag vet inte vaaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0