1 Juni 2011

Jobbajobba, pluggaplugga, pluggajobba, jobbapluggajobba och lite meeeera pluggjobbplugg. Hoppas att detta slutar med massor av pengar + ett körkort. Hade inte suttit fel! Snart är det LOV, men först är det Håkan Hellström på Lördag i Slottskogen, två år med P på måndag och lite annat kul innan det verkligen är sommarlov men jag klagar inte! Har en fin helg framför mig. Har också 8 timmars jobb framför mig imorgon, körlektion tidigt på Fredag och ännu mer jobb efter det. Sov gott, för det MÅSTE jag om jag ska orka allt. Jag KOMMER orka allt! SNART LOOOOOV!!!!! (Och om 1 år + fyra dagar är det JAG (+ alla andra 93:or) som åker omkring på ett flak i Kungsbacka och skriker ut min lycka! Can't wait!)


Kommentarer
Postat av: Erica

Så länge som jag letat efter en låt som beskriver precis hur jag känner och så finner jag den här. Tack linn <3

2011-06-18 @ 02:36:09
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0