Idag + igår!

Åkte till P igår, utan att han visste om det, för att överraska honom och bara för att jag gillar honom så mycket. Han var dock inte hemma när jag kom så det var lite jobbigt, men jag ringde och då kom han direkt! Jag är bäst. Fick sedan trängas med en miljard fotbollsspelare på tåget hem, väldigt mysigt.
Dagens frukost! Vakande vid elva av gräsklipparen, gick upp och blev aningen deprimerad när jag insåg att mina läppar blivit värre (har fått allergi, vet inte mot vad, som visar sig genom att jag får blåsor och munsår. Lika vackert som det låter). Ska åka till vårdcentralen imorgon runt 07.30 och se vad problemet är. Blir så trött...




Städade garderob + bland alla miljoner trosor + bh:ar. Lyckades rensa bort en hel del men det syns knappt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0