sweet seveteen, time to say goodbye

Jasmine om i heart you:
sjukt, det fick jag med på min data igår :P Hette inget typ som system tool?

SVAR: JO! Och det visade sig att man får det av att gå in på Kissies blogg (oops, påkommen..) och mycket riktigt så var det när jag var inne där som det börja. Så, gå inte in där!
SISTA DAGEN SOM SJUTTONÅRING! Det känns bra! Längtar efter att gå och lägga mig heheee... Ska nog göra det snart - dessutom är jag dödstrött efter skola + jobb. Längtar ännu mer nu.
Det som känns mest bra är att jag ska få fira med min fina familj och vänner + världens bästa pojkvän som tillsut fick ledigt från jobbet. Annars hade det sugit r o m p a. Men nu kommer det inte gör det!


Kommentarer
Postat av: frida

GRATTIS TJEJEN! :)

2011-01-21 @ 23:36:51
URL: http://fmj.webblogg.se/
Postat av: Erika

Grattis Linn

2011-01-22 @ 10:35:43
URL: http://hesteliv.blogg.se/
Postat av: Jasmine

haha ja jag vet, fick det med från kissies sida :P

2011-01-24 @ 21:27:50
Postat av: Jasmine

haha ja jag vet, fick det med från kissies sida :P

2011-01-24 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0