she's so

Idag är det Fredag, det kommer bli en grym Fredag. Jag bara vet det.
Gårdagen var också grym, eller ja, mer mysig. Sofia & Gustav kom som sagt hit, vi såg "Jumpers" och spelade spel, sen somnade P & jag så gott så gott i min lilla säng. Ikväll står Nellies 18 års fest på schemat - kommer bli GRYMT KUL så dte är väl det jag gör nu - taggar. Om cirkus 2 timmar ska jag in till stade Kba och köpa present, vet inte vad än? Jobbigt läge.

Bjuder på lite fager tonkonst innan jag avslutar!
Scouting For Girls – She's So Lovely
Little Marbles – Jag hoppar & trampar på ditt hjärta
Rihanna – S&M
KT Tunstall – Black Horse And The Cherry Tree (Radio Version)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej starka människa!

Jag skriver för att jag troligtvis har fått alopecia. Tappat mängder med hår de senaste månaderna! Läser din blogg och blir stark av dig.

du får gärna skriva till min mail [email protected] hade varit kul att ha hontakt med någon mer som har detta. Föresten vart köper du dina fin fina peruker? :)

2011-01-07 @ 21:08:04
Postat av: Erika

Hej starka människa!

Jag skriver för att jag troligtvis har fått alopecia. Tappat mängder med hår de senaste månaderna! Läser din blogg och blir stark av dig.

du får gärna skriva till min mail [email protected] hade varit kul att ha hontakt med någon mer som har detta. Föresten vart köper du dina fin fina peruker? :)

2011-01-07 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0