mindre än en vecka!

eeeelin om torsdag <3:
ringen!!!

SVAR: dina ord är min lag, så.. du kanske skulle kunna svara på NÄR jag ska pierca naveln och om jag ens borde? GO ELIN!
Idag är det 6 dagar tills jag åker, om 6 dagar har jag faktiskt redan åkt om man ska vara exakt. Ä g e r. Idag ska jag därför till älskade Kungsmässan och köpa lite kläder anpassat för 40 plusgrader och inte minus. Heh. Känns okej? Ska haffan en parfym också. Sen ska jag jobba. Kom till donken, tror man kan bli målad som Hello Kitty idag? Vem vill inte bli det?


Indien förra gången, 2009

JAG LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Erika

Förlåt, har inte haft tid att svara men nu snart ska du ha ett mail i inkorgen. Jag ska svara på det nu. Kraam

2011-01-29 @ 19:45:11
URL: http://hesteliv.blogg.se/
Postat av: eeelin

direkt när du kommer hem från din resa som ja bla vill åka med på!! så läker den fiiiint till sommaren :D

KLART du ska göra det, om du fixar örat fixar du det här. lovar!

2011-01-30 @ 14:05:14
URL: http://sulanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0