LOVE


ÅÅÅH nästa vecka åker jag till Indien! Det känns cRaZy. För övrigt var detta en sjukt seg dag, bara tråkiga lektioner. Blääää. Och imorgon är det Tisdag, Spanska på morgonen och sen Matte. Ser fram emot det.
Fick iallafall träffa P idag och eftersom Indienresan börjar göra sig påmind kändes det väldigt bra. Gäller att utnyttja varje tillfälle innan jag åker iväg, har vi tur kanske vi tröttnar på varandra och VILL att jag ska åka? Knappast.
Ska nog sova inom en snar framtid, är dödligt trött. Sen måste jag göra något åt min design, lite för tråkig är den. Några tips, någon?

Kapten Röd – 1.000.000 Nollor

Kommentarer
Postat av: Linn

Vart har du köpt dina örhängen? ;D

2011-01-31 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0