linn elisabeth ljungblad






Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej (igen) Linn,

Efter att du kommenterade på min blogg och jag i min tur tittade in på din kan jag inte ta ögonen från den, jag tror verkligen att det kommer göra gott med din positiva inställning till denna kinesiska medicinen.

Ett tips som faktiskt hjälper vid jobbiga stunder, som en i min släkt säger, Frisk Frisk Frisk, Positiv, Positiv, Positiv.

Om man säger så varje morgon framför spegeln mår man bättre, jag lovar!

Jag blev själv lite smått intresserad av denna slags medicin och ska antagligen ringa till honom någon dag och höra lite.

Nu till att släppa det med alopecin,

Din kamera! Jag har tittat på denna slags kamera ett tag nu och jag ska antagligen köpa den, vad tycker du om den? Är den värd pengarna?

Just nu känns det som om jag har tusentals saker att fråga och prata med dig om, jag hoppas att du har tid och "vilja" att prata med mig, hör gärna av dig om det är OK för dig att skriva till varandra via mail..

/Jossan

2011-01-11 @ 17:59:48
URL: http://jebee.blogg.se/
Postat av: Moa

finaste Linn <3

2011-01-12 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0