jag står maktlös in för kärleken

Idag stod jobb på schemat, 11.45-18.00 och det gick kanon. Testade El Maco på rasten och fick en.. smakupplevelse. Inte visste jag att det var så stark (OCH STOR?)? Men helt okej god, 4 av 5 pommes. Heh.

Nyduschad + nyinsmörjd (även fötterna, kände att dom behölvde lite kärlek efter all gång denna dag) är jag och taggar beställning från HM's nya katalong, inför våren, och inför Indien. Vägrar bada naken bland alla cRaZy indier i februari, ska nog använda det som argument så kanske mamma kan betala..? SCHYSST!


dAgEnS oUtFiT

Trevor Hall – Well I Say. . .
Trevor Hall – Other Ways (NÖJD NU PATRIK?! hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: mammut

Skulle inte tro att det var ett speciellt hållbart argument. Går du naken till skolan också då eller?!?

2011-01-04 @ 16:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0