as we go on

Idag är det Söndag, jag är hostig, snorig och just nu väldigt varm. Inte febrigt varm utan.. varm. Men oavsett hur jobbigt det är så finns det lite grejer jag kan se fram emot iallafall!
- Det är 6 dagar tills min födelsedag
- Det är mindre än 3 veckor till Indien
- Imorgon ska jag ha FOTO!
- Jag har bestämt mig för att pierca mig på ett annat ställe än örat
- Idag ska jag åka ända till Torslanda och fira min fina kusin
- .. och innan det sla jag hämta ut min Håkan-biljett
- Och kanske det bästa av allt: det har börjat växa lite ljusa fjun på mitt huvud. L Y C K A!





Angus & Julia Stone – You're the One That I Want

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Åh, jag älskar Angus & Julia Stone! Har du hört Big Jet Plane? Den är den bästa tycker jag. Lyssna på den om du inte redan gjort det!

2011-01-17 @ 15:32:54
URL: http://freedricaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0