here we go

Sådär ja! Väskan är i princip färdigpackad, tårkanalerna är nästan stängda och vi åker snart.

Jag har dragit på mig en förkyldning som jag hoppas att värmen jag snart åker till kan bota den. Annars är läget ändå helt okej, sitter och funderar på vad jag har glömt att packa ner osv vilket är ganska jobbigt. Kommer bara på onödiga smågrejer. Har köpt fräckaste resekitet föresten! Innehåller en filt, en uppblåsbar kudde + ögonbindel. Lär sova gott på planet.

Att säga hejdå till alla idag var kanske inte det roligaste, värst var nog P. Hatar hejdån. Hatarhatarhatar. Men det kunde varit en månad, ett halvår eller ett år jag skulle vara borta. Om man jämför så så känns 2 veckor ganska lite..


Observera matteboken. Gör det bara.




Där är en man som jag ska se tillsammans med P den 4 juni! Gissa vem?

HEJDÅ FINA LÄSARE, SES OM 2 VECKOR!
(Nej, kommer ej uppdatera regelbundet. Kan komma upp något men det är inte säkert)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0